menu
Nieuwsgierig

NIEUWSGIERIG: Terug in de schoolbanken

20 september 2017

Om onze nieuwsgierigheid te stillen, keren we ieder jaar een aantal maal terug naar de schoolbanken. Deze week vond de eerste masterclass van de opleiding “Contentmarketing in complexe organisaties” plaats.

Aagje inC. gelooft dat een event de meeste impact heeft als het onderdeel uitmaakt van de marketing- en communicatiestrategie van een organisatie. Daarom gaan we veelal campagne-matig te werk; we betrekken de doelgroep niet alleen tijdens maar ook voor en na het event. Wij volgen dan ook niet alleen de laatste ontwikkelingen op het gebied van live communicatie, maar verdiepen ons ook in andere middelen.

Contentmarketing gaat niet over wat je te verkopen hebt, maar over wat je te vertellen hebt. Met de juiste content geef je jouw doelgroep inzicht in de waarde(n) van je organisatie nog vóórdat er sprake is van een klantrelatie. Ook bestaande klanten hebben voordeel aan content die ze helpt jouw dienst beter te begrijpen of benutten. Oftewel, met de juiste aanpak heeft contentmarketing toegevoegde waarde binnen de hele buyer en customer journey.